Min utrustinig

axelinaackie.blogg.se / 14 Juli, 2011 - 22:23 / Allmänt

Tjoo!

Här kommer lite bilder på min utrustning!
Mitt
Dyon träns som jag har på Ralle :) Väldigt bra passform och dessutom hur snyggt som hest! Det som suuuger är att jag kanske måste ha ett nät (som på Rico) på nosgrimman så att den knappt syns (han har typ headshaking)-HAHA, woops! Men han e fin ändå ;)) På honom har jag ett tredelat tränsbett :)
lHär är Mix träns! Jag har en remontgrimma för att han har en tendens att lägga tungan över bettet och då får man inte stopp.. :P Jag spänner den ganska hårt för att den ska få bästa effekt. (Så om din häst är lite stark och springer och gapar så rekomenderar jag en remontgrimma) På Mix har jag också ett vanligt tredelat tränsbett :)
Sen på tränset har jag ett swarovski pannband som jag fick med till honom!
Detta bruna treadstone tränset har jag till Potter. Det är väldigt bra läder och har bra passform! På Potter har jag ett tredelat tränsbett hemma och ett pessoabett på tävling. (kan bli lite stark)
Jag har ett guldigt swarovski pannband som passar jättebra till honom! :)
Också får vi ju inte glömma mina älskade tyglar-prima från hööks!-HAHA men dom är verkligen underbara! :D Ganska dyra, men skitbra!
-Här är alla träns bredvid varandra.. x)
Här är min sadel som jag har på Potter och Ralle. Det är en pessoa sadel (modell Legancy)  Den är superskön att rida i och man sitter väldigt bra i den! Passar på dom flesta ponnyerna, att rekomendera! ;D
Också har jag en random sadel som jag fick med till Mix.. Men den är faktiskt jätte skön!! Inte så snygg dock..
Detta är pessoabetter jag har till Potter på tävling! :)
Dom här John Whitaker skydden har jag till Potter på tävling! (Dom vita)  Till Mix har jag equipe läderskydd. (Hittade tyvärr ingen bra bild)
På tävling brukar jag mest ha Anna Scarpati schabrak:) Tycker att dom framför allt är super snygga och dom sitter också jätte bra på hästan! LIKE! ;)) Har ett beige, ett blått och ett ROSA! (har också ett blått JW och ett vitt Kingsland som jag använder)
När jag tävlar har jag denna supersköna och snygga animokavajen :) RÖD! (absolut den skönaste man kan ha! Känns typ som en tröja att ha på sig)
Detta är min tävlingshjälm! Fast jag har en svart :) Snygg och skön :))
Dom här Mountain horse stövlarna har jag på tävling! Jätte sköna från dag 1 ! :)
Detta är min hemmahjälm! Luftig och skön!
-Mina hemmastövlar!
Puh! Detta tog tid!! Hoppas att ni gillar't XD
(Axelotta


Postat av: SANNA♥

HAHAHAHAHAH AXELOTTA X'D



2011-07-14 @ 23:08:23
URL: http://sannanordkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

men om din häst gapar ska du ju inte stänga igen munnen på den..? Den gapar ju för att de e obehagligt i munnen..

2011-07-15 @ 18:22:42
Postat av: Anonym

2011-07-15 @ 18:48:11
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra inlägg!

2011-07-15 @ 18:48:24
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: