tjinixen

axelinaackie.blogg.se / 20 Juli, 2011 - 11:04 / Allmänt

tjoooo
Nu sitter jag o kollar på tv och kollar på fb och olika bloggar. Mina tävlingar framöver är nu till helgen i varberg och då så ska jag hoppa lördag o söndag på alla 3. På Ralle så ska jag hoppa L.A båda dagarna och det är den första tävlingen på honom. :) På potter så ska jag hoppa bara söndag L.A och ridsport ponnycup som går i MSVB. :) På Mix ska jag hoppa MSVB båda dagarna. på tal om mix så fick jag en komentar.. Svaret på den är att jag rider honom bara och ska försöka att kvlala till SM. :) och helgen efter Varberg så åker jag till Dagstorp hela helgen! :D jag tror att Ralle o potter får hänga med då... och jag ska hoppa lilla rundan på båda isf :) komentera om vi kommer att ses på lördag eller söndag i varberg! :) eller ses vi i dagstorp?
mer uppdatering kommer senare och du kommer nog filmen från igår! <3Ralle<3
Mix<3
Potter<3
Ralle (har ingen hoppbild på honom än..) <3
/Axelina


Postat av: Anonym

Dom är bara avensjuka ackie :)

2011-07-20 @ 20:13:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: