jag har en plan med pållarna!

axelinaackie.blogg.se / 20 Juli, 2011 - 21:26 / Allmänt

sååå....
nu så sitter jag i soffan och har precis duchat. jag har ridit ut på Ralle på skogsvägarna, han tyckte att det var jätte skojj! fast när vi kom till sjön så ville han inte bada! HAHAHAH- och sen när vi hoppade över stocken så kom jag jätte nära! :O så ibland äre väldigt tur att man har en ponny som är kvick i benen! XD
på tal om något annat....
ååååh jag vill åka t varberg nu! varför åker alla idag!? ORÄTTVIST! ;) fast jag kan ju glädja mig åt en sak.. det är att det ska regna och då äre ju inte så kul att vara där hela helgen... hoppas bara inte att banan blir förstörd av allt regn..
nu pratar jag med Clara på skype och hon säger att hon vill ha en öl :O HAHAHA- Alwin (4år) är såå rolig! han pratar med Clara som om hon vore cpstörd! XD det är hon ju verkligen inte! HAHAHA `nej då!
Här kommer mitt schema för hästarna innan varberg!
_______________________________________________________________________________________________
POTTER:
TOR: Rida i paddocken och få koll på honom. XD och sedan skritta ut..
FRE: Bara ta det lungt i skogen, typ lite skritt o trav.
LÖR: Dagen innan tävlingen... då får jag se hur jag gör.. för att då så åker jag ju på tävling med Ralle o Mix...
SÖN: Tävling L.A och Ridsport ponny cup :))
____________________________________________________________________________________________
MIX:
TOR: Trimmas i paddocken, lite lyrdnad o så...
FRE: Dagen innan tävlingen, då ska jag nog skritta ut.
LÖR: Tävling MSVB:)
SÖN: Tävling Ridsport ponny cup :)
_______________________________________________________________________________________________
RALLE:
TOR: Ridas i paddocken och få honom att lyssna på mina skänklar!! XDXD
FRE: då så ska jag nog skritta ut på han med.. får se. :)
LÖR: Tävling L.A
SÖN: Tävling L.A
_______________________________________________________________________________________________
Då vet ni min plan den här veckan! hare bra! <3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: