Zzzzzz.....

axelinaackie.blogg.se / 22 Juli, 2011 - 18:52 / Allmänt

ååhh, guud vad jag är varm! och har ont i huvudet! igen bra kombination vill jag bara tala om.....!    okey så här är det, nu har jag gjort i ordning nåra grejer tills imorgon men när jag hade gjort sådär 25 procent så gav jag upp för att jag blev såå trött! XD funderar på att ta en tupplur.... är det en bra ide? nee jag MÅSTE ta mig samman nu! men vi hörs väl i kväll elle? ååh juste en sak till! det är ju spök-kväll ikväll o då attans ska alla ridlägerbarn få! ikväll så ska jag skärpa mig och verkligen SKRÄMMAS, ni förstår, i bland så skrattar dom åt mig?! o vad är det för någon stil?? dom kan ju ialla fall låtsas bli rädd för min skull! eller hur! XDXD

/ trött-Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: