Sorry mcflurry

axelinaackie.blogg.se / 24 November, 2011 - 20:40 / Allmänt

Som ni har märkt så är inte uppdateringen på topp. Men på helgerna så bloggar jag mycker mer. Tiden räcker inte till allt tyvärr.

Men, idag hoppade jag på Potter. Han är verkligen fin nu, speciellt på marken. Men han var iaf duktig idag. :)
Det blir Potter som får åka med till baltic, och jäg är jätte taggad!

Min plan för hur det ska vara:

Jag går min sista skoldag på onsdag och tar ledigt torsdag och fredag. Mamma hämtar mig från skolan och jag åker direkt hem och rider, packar och allt som ska göras. På torsdag förbmiddag så åker vi. Väl på färgan ska vi gå och köpa M&M sånna godisar duvet! Sen så kommer vi fram, åker till vilhelmsborg och ställer in Potter i boxen, Gå ut och går med honom och hänger upp allt och så. Sen åker vi till hotellet (hoppas det blir scandic) och så har vi hunnit äta nån gång där emellan! Sen på fredag så är det ju tävlingsdag. Hoppas att Potter sköter sig när det är en sån stor bana! ;)


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: