gomorron

axelinaackie.blogg.se / 25 Oktober, 2011 - 08:13 / Allmänt

Annie
Vad har du för kamera ? :D
Lite random, men aja ;)
Haha, nejdå! Jag har en kamera men har tappat bort laddaren... Så alla bilder som tas tar jag antingen med min egna mobi (xperia x10 mini pro) eller med mammas iphone! :)



Ialla fall... Jag har precis släppt ut hästarna och upptäckte precis att en knapp har lossnat från min dator.. @@
Idag slutar jag halv 2! :D Hoppas att mamma kan hämta mig...
Något annat kul som har hänt?? nej, tror inte det. Bara att jag o mamma bakade bröd igår men det är ju inte så mycket att hänga i julgranen.
Jag har en fråga: HAHAHA är det någon som vill köpa en salami korv av mig? den är hur lång som helst och smaken är inte den bästa. Nån som är på? xdxd

vi ska nämligen sälja korv i skolan... :((
/Aaxelina


Postat av: Annie

Haha, skickligt ;)

Korv? Seriöst ? :o

2011-10-26 @ 07:59:23
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: