nej, idag kommer jag inte på en rubrik tyvärr!

axelinaackie.blogg.se / 05 Oktober, 2011 - 16:46 / Allmänt

Hemma från skolan nu och har gått o haft ångest typ hela dagen för att jag var tvungen att mocka, men när jag kom hem så kom jag på att vi lämnade hästarna i morse rakt ut i hagen så att jag slipper mocka!! :D
Hästarna ska vila idag. Eftersom att jag red dom i måndags och måndagar brukar vara vilodagen, men denna veckan får det bli onsdag.

Onsdag=en dag kvar till...........   FREEEEDAAG!!! <3<3 haha, älskar verkligen fredagar!!
Vilken dag på veckan är eran favoritdag?? :)
Okeyy, läxor nu då... jag har lixom prov i SO och ENG next week.. UUÄÄK!
/Axelina


Postat av: Kajsa

Fredagar!!

2011-10-05 @ 17:52:30
Postat av: Anonym

Lördagar tycker jag.

2011-10-05 @ 17:53:13
Postat av: Lovisa<3

Tisdagar och FREDAGAR!!

Tisdag=Träslöjd<3<3(favvoämne)

Fredagar=Ledighet, Frihet allt<3<3

2011-10-09 @ 20:33:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: