SVAAAR!!

axelinaackie.blogg.se / 11 Oktober, 2011 - 19:14 / Allmänt

lisa om FRÅGESTUUUND!!:
vilken av dina hästar tycker du har mest kapacitet och vem tror du du kommer komma längst med? 
RPC eller SM?

Mest kapacitet har nog Ralle. Men om Potter skulle få fortätta att bara en B-ponny så skulle han nog ha mest kapacitet (kategorimässigt)
Längst med kommer jag komma med Ralle! Eftersom att han är en riktig C-ponny och det är inte Potter. (lite konstigt sagt men sant!)



Lovisa<3 om FRÅGESTUUUND!!:
skriv alla dina favvobloggar<3<3
Läser inte så jätte många bloggar, men nellieberntsson.se tycker jag är bra!


julia hallberg om FRÅGESTUUUND!!:
är du kär i någon? PS saknar dig <3
Nepp!
Saknar dig med! <3





Anonym om FRÅGESTUUUND!!:
Kan du räkna alla dina 1:a pris rosetter? Och om du orkar kankse 2:a & 3:e prisrosetterna? Och skriv svaret här då..................
Ehmm, som ni vet så byggs mitt rum om, så alla rosetter ligger inne i ett skåp, men så fort vi ska hänga upp dom igen så ska jag skriva hur många de är! :)


camilla om FRÅGESTUUUND!!:
säg ett minne som du aldrig kommer att glömma. :)

Det var nog när vi var på Irland! ett oföglömligt minne!! ;)

Anonym om FRÅGESTUUUND!!:
ska du byta design snart???
inget planerat... :)

/Axelina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: