tävlingar...

axelinaackie.blogg.se / 12 Oktober, 2011 - 21:05 / Allmänt

På lördag är det ju GP-Ponnyn, då hoppar jag Ralle. Då jädrans ska han glänsa!
på söndag så ska jag hoppa Potter en L.A tror jag? ska checka det. O Ralle får hoppa en MSVB. Jag behöver några till bra rundor i MSVB innan jag debuterar MSVA... Jag får se hur det blir med det!

JAG VILL HA EN ONEPICE

OnePiece handlar om att ta det lugnt. Jump in your OnePiece™ och njut av ett slapparplagg du kommer älska mer än din mor. Vart du än befinner dig, på afterski, i sommarstugan, eller kanske bara en seg söndagmorgon är detta ett plagg med ett äkta statement - Who cares!

Tighta jeans och slimmade skjortor är kanske mode, men seriöst, det är inte speciellt härligt att gå runt i. OnePiece™ är en lössittande heldress producerat av högsta kvalitet bomull. Den är mjuk och otroligt skön att ha på sig. Vakna upp på söndagsmorgonen, sätt på dig din OnePiece™ och kasta dig framför soffan med en film. Köper du den största stoleken får du kanske plats till den fantastiska personen du tog med dig hem från krogen kvällen innan.

 

HAHAHA den här texten var ju rolig!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: