vädret kunde visst inte hålla i sig mer än 3 dagar... *suck*

axelinaackie.blogg.se / 03 Oktober, 2011 - 08:31 / Allmänt

Gomorron alle sammans! det är måndag morgon och jag är glad! Men hur kan det komma sig undrar du nu. Det är en hemlighet!! xdxd
Jag ska ialla fall rida idag. Men det får nog bli ridhuset. Ralle ska skrittas om möjligen joggas lite. Och Pottan ska ridas som vanligt!
Om ni hundrar varför det aldrig kommer in några nya blider här på bloggen så är det för att när jag ska ladda över bilder från mobilden till datorn så står det att datorn inte hittar scannern?? Men jag ska försöka tii fixxa detta innom kort!!

Det fick bli en bild när Antonia vann halmstad derbyt på min lilla POTTER!! <3<3

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: