Hoppas att jag inte gör er besvikna nu...

axelinaackie.blogg.se / 30 April, 2012 - 23:25 / Allmänt

Men ist för film så kommer det bilder på mitt rum......... allt bara krånglade,, Men det är ju bättre än ingenting! ;)  och eftersom att det var ganska många som ville se Antonias rum oxå så får jag allt ta och fixa bilder på d med!!
image descriptionHär kommer man in...image descriptionsängen som ni kanske redan ser... ;)image descriptiontvn och en fåtölj. :)
Jag har ett rum hos pappa oxå men det ser oxå ut ungifär såhär..!! ;)
/Axelina


Postat av: Wilma Glans

Tack för frågorna ;)

Nu när potter är en b ponny så ska du väl tävla kat b ?

För på ale jennylunds ridklubb (ponnyallsvenskan) står det ju att du tävlar c. Men ni har vl inte hunnit byta ännu ? ;))

Niice rum ;))

2012-05-01 @ 10:01:01
URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Postat av: sara

Fin blogg. (Fint rum)

kram<3

2012-05-01 @ 10:11:36
URL: http://www.thesaraaaah.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: