Ååååhh

axelinaackie.blogg.se / 20 Augusti, 2012 - 22:44 /

Får så dåligt samvete när jag inte har bloggat, men det har lixom varit full rulle hela dagen! Först så gick jag ju i skolan, 9.00 - 13.00 CHILL! Vi åt typ bara bullar och körde en lek, seriös skola var det jaoo! Och vårat schema är AWESOME! Eller aah, ganska bra, det där med awesome var väl kanske att ta i....;-) vi har sovmorgon både måndag och fredag. På måndagar börjar vi 9.00 och på fredagar börjar vi 9.30 (!!) och övriga dagar börjar vi halv 9. Sedan har vi även bytt lärare i SO. Vi bytte nämligen till min favorit lärare ! Och varför hon är min favorit lärare är för att hon är snäll och skämtar hela tiden! Min typ detdär altså!
Efter skolan så åkte jag direkt hem och red följande: Cleo, Ralle och Wendy (Antonia red Pottan) och alla ponnysarna gick bra! Men nu måste jag sova! Godnatt :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: