tjenis!

axelinaackie.blogg.se / 19 Augusti, 2012 - 09:52 / Allmänt

Igår så åt jag min absoluta favorit mat! Till varmrätt så åt jag oxfile med potatis i ugn, samt bearniese sås och stekta morötter med socker! Och DET måste ni verkligen prova (dem stekta moröttern altså) Man tar kanske 5-6 morötter. Sedan hyvlar man dem med en osthyvel till tunna tunna skivor. Sedan lägger man dem i stekpannan tilsammans med brunt socker och steker tills morötterna är mjuka. (ta mycket socker) !! 
Sedan till efterrätt åt jag benn&jerry glass, half baked! min favvorit! :-) 
 
Idag då.... SISTA dagen på sommarlovet..... :( :( Sedan imorgon tillbaka till fängelset. Det är så mycket ord jag vill skriva om skolan, men dem håller jag för mig själv med tanke på att det inte är några bra ord....! 
jaja, idag så ska jag iallafall trimma på Cleo i padocken. Även Ralle. Fast jag kan ju inte direkt kalla det för att trimma när jag rider på Ralle. Han är ingen dressyrponny om man säger så.... ;)
Och Potter tänkte jag rida ut på med Felicia. HÖR DU DET FELLE? ;)
 
nu ska jag återgå till mitt sörjande om att skolan börjar imorgon, vi hörs!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: