5 sanningar om mig

axelinaackie.blogg.se / 25 December, 2012 - 23:27 /

- när jag har tvättat ansiktet på kvällen kan jag bli rädd för min egen spegelbild. HAHAHA!

- När man kollar på mitt kort vad jag har handlat så står det espresso house på 10 av 15 köp typ... ;-)

- jag har väldigt mycket bacillskräck.

- Jag hatar att åka utanför Europa, på min hat-skala ligger det högst upp att åka på semester.

- När jag var 4 (eller 5) så skulle jag skritta på pappas storhäst. Men då började den galoppera och jag fick inte stopp, så hon galopperade i full fart 8 varv i ridhuset, sen stannade hon och på nåt jädra vänster så hamnade jag på rumpan, sen i sadeln igen och sen ramlade jag av. Och jag minns att det ända jag tänkte var att hon hade väldigt stora öron! Hahaha!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: