att alltid tänka på sig själv i slutändan?

axelinaackie.blogg.se / 06 December, 2012 - 19:33 / Allmänt

Jag tror att folk för det mesta alltid har en baktanke bakom vad dem gör, som leder till att det öppnas en ny dörr för dem själva. Att man te.x vill umgås med kända personer, för att man ska bli känd själv. DET är att utnyttja någon. Ett till exempel är att på sommaren då vi har ridläger på gården, många vill vara kompis med mig. Men inte för att dem över huvudtaget känner mig som person, utan för att min pappa äger hela verksamheten, att jag bor på gården och för att jag har 4 egna ponnysar. 
Och ni skulle bara veta hur många nya vännförfrågningar och hur många det var som skickade pm till mig när jag gick på bio med Nellie. ;-) 
 
 
 
*Bre er en egen smörgås, istället för att glida med på någon annans*
 


Postat av: Therese

Grymt inlägg :)

2012-12-06 @ 21:45:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: