blogglek

axelinaackie.blogg.se / 30 December, 2012 - 14:56 / Allmänt

56. Om jag skulle vara tvungen att byta häst med någon skulle jag välja...
- Svår fråga eftersom att den personen jag byter häst med måste rida min häst bra, och jag måste passa bra med hästen jag byter till... Och då kan jag ju lixom inte säga Rolf-göran Bengtsson eftersom att han skulle nog inte passa så bra på Potter t.ex... xd Och jag skulle nog inte rida hans hästar så bra heller.
......... Nu när jag har funderat en lång stund så kommer jag ändå inte på någon. Tråkigt svar, men sånt är livet. ;-)
 
57. En häst jag saknar
-Jag saknar alla mina egna hästar, Polo, Cleo, Ralle & Potter, eftersom att jag inte har träffat dem på 4 dagar!
(4 dagar lät fjuttigt, med det känns som en evighet!) 
 
 
Bästa vinsten någonsinn, Derby med Ralle. :) <3


Postat av: Felicia

Skönt att du inte har någon häst att sakna på ett annat sätt....:/

2012-12-30 @ 22:26:18
URL: http://Nattstad.se/macspot
Postat av: Felicia

Skönt att du inte har någon häst att sakna på ett annat sätt....:/

2012-12-30 @ 22:26:19
URL: http://Nattstad.se/macspot


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: