Blogglek

axelinaackie.blogg.se / 29 December, 2012 - 11:43 /

54. Det här har jag med mig på tävling

Jag berättar nu vad jag har med mig på 1-dagars tävlingar (det är så jobbigt att rada upp allt man har med sig på meetings)
- hästen (såklart) ;-)
- sadel
-träns + martingal
-skydd
-nummerlapp
-borstar
-vattenhink
-schabrak
-padd
-sadelgjord
-hö
-regntäcke
-luva + öronproppar till Cleo.
Och till mig själv har jag med mig:
-hjälm & väst
-kavaj
-stövlar
-regnjacka
-sporrar
-spö
Det var nog allt tror jag. :)

55. En perfekt dag i stallet

- jag vaknar och kollar ut genom fönstret och ser mina hästar gå i gräshagen redan utsläppta, jag tar in en av dem och rider ut i skogen en lång tur med mycket galopp. Kommer hem och det luktar grillat, spolar av hästen lite och ställer in den i boxen, går in och äter grillad kyckling med potatis och gräslök. Och dagen efter är det tävling. ;) (och det är Sommar såklart)
Eller egentligen så är alla dagar på sommarlovet som jag är i stallet perfekta! 👌👌👌👌👌





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: