Blogglek

axelinaackie.blogg.se / 26 December, 2012 - 16:14 /

47. 10 bra bloggar du läser

- jag tror inte ens att jag läser 10 bloggar, så vi kör på 5 bra bloggar istället!
*linnolsson.se
*tildazblogg.blogg.se
*ponnyteamets.blogg.se
*ponnysanning.se
*nattstad.se/claralindgren (när du uppdaterar Clara!!) ;-)

48. Senaste hästsak du köpt

- hmm.. Om vi inte räknar med julklappar så var det nog hästgodis!

49. Vad du vill ha inom hästväg

- hade varit åzum att ha en equipe-sadel! Men annars tror jag att jag har allt nödvändigt. Kanske något snyggt schabrak + luva, Linn Olssons nya kollektion tycker jag var sjukt snygg och skulle vilja ha den! :-)

50. Visa din hästs schema inför denna/nästa vecka.

- vila eftersom att jag måste åka till f*cking Egypten.



Postat av: Annie Berggren

:D Visste inte att du läste min dagligen, kulkul!

2012-12-26 @ 18:01:00
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Sarah

Rider du i en Equipe sadel nu? Eller vad rider du i nu?

Jag har en Equipe sadel och herregud var sköna dom är!!! Tycker verkligen att du ska införskaffa en, dom är helt awesome!!!!! :D

2012-12-27 @ 22:17:38
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: