blogglek, inlägg 1

axelinaackie.blogg.se / 03 December, 2012 - 18:22 / Allmänt

1. Presentation av dig och hästen/hästarna
 
Magneto polo:
även kallad Polo är en vallack, född 2003 altså 9 år. En maxad D-ponny och en riktig hejare på att smutsa ner sin svans. ;-) Han har hoppat dem högsta klasserna, samt SM med tidigare ryttare och jag har endast haft honom i 2,5 månader. Jag har Tävlat L.A med honom än så länge. :)
Harry Potter: 
Potter är också en vallack, vit tyvärr och en riktig smutsgris. Han är en maxad B-ponny som våran familj har ägt i 5 år. Han är född 2002, 10 år. Både jag och Antonia har hoppat SM på honom, men dock så kommer han och vattengravar inte så bra överrens. xd
Emerald Pride:
Ralle fick jag i augusti 2011 då han kom i en lastbil hem till oss och hade åkt ända från Irland. Ralle är född 1999, så han är 13 år. På Irland hade han tävlat dublin horseshow, vilket motsvarar som SM här i sverige. Och han har hoppat många Msva, en väldigt rutinerad ponny! :) 
Jag och Ralle har hoppat upp till MsvB än så länge, men vårat mål nästa år är att hoppa någon MsvA. 
Cleopatra: 
Cleo är ett sto som på papperet är född 2000, men vi är rätt så säkra på att hon är yngre, ca 9. Cleo är ganska lurig när man hoppar, för att om man inte har ben så kan hon smita på sidan, eller om hon inte har lus att tävla så går hon till utgången.. xd Men vad jag vet så är det ganska vanligt hos ston. Bommar på marken är det läskigaste Cleo vet, men hinder hoppar hon gladerligen! 
Antonia har tävlat MsvA på Cleo, och jag har än så länge hoppat MsvB :)
Och här kommer en liten presentation om mig själv: 
Jag är född 2000, 12 år. Men eftersom att jag är så överintelligent så har jag hoppat över en klass och går i 7an. Okey, det där med att jag var överintelligent var skämt åsido, men att jag har hoppat över en klass är sant. 
Jag bor i kungsbacka & lindome, eller hällesåker kanske man säger? xd Jag har 4 hästar, varav 3 av dem är vita TYVÄRR. xdxd

2. En bild på favorit hästen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: