blogglek, inlägg 20

axelinaackie.blogg.se / 23 December, 2012 - 19:29 / Allmänt

jag har ju helt och hållet glömt av min blogglek de senaste 3 dagarna, därför kör jag 4 stycken idag för att åtgärda detta! ;-)
 
41. Padock vs. Uteritt ? Varför ?
Uteritt! jag älskar att rida ut! Jag kanske kan verka som en sådan person som är rädd om mina hästar och helst rider i paddocken med mina fina ridbyxor. Men så är det inte! Jag älskar att galoppera i skogen! Mina hästar med btw.. ;)

42. En film när du rider
Jag tänkte att jag visar er en film här som ni nog aldrig har sett, det var när jag var 9 år och var i Danmark och provade B-ponnysar. Denna ponnyn som ni ser på filmen skulle vi köpt, men den blev såld innan vi hann köpa den... :( Som sagt var jag bara 9 år, haha ni diggar väl min skrik-gröna tröja?

43. Vad är det viktigaste du har med dig på tävling ?
Hästen jag ska tävla! haha ;-) 

44. Hur viktigt är det med märkessaker ?
hmm... Jag tycker nog inte att det är sådär jätte viktigt med märkeskläder, eller asså jag vill ju hellre ha en Kingsland jacka än en hööks-jacka. Så lite viktigt tycker jag nog att det är. Jag tycker även att märkeskläder över lag är snyggare och har bättre kvalitet för det mesta. Sen finns det ju undantag då man hittar värsta fyndet som inte är en märkespryl men är billig och snygg! Te.x tränset jag har på Potter ser EXAKT ut som ett dyonträns som kostar 3000, medan jag hittade mitt träns i falsterbo för 200. FYND!! :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: