blogglek, inlägg 6

axelinaackie.blogg.se / 08 December, 2012 - 08:59 / Allmänt

 
11. 10 saker du inte visste om mig

1. jag sover alltid med ett gosedjur, inte vilka som helst. Isis hos pappa och Kaninis hos mamma. ^^)
2. Jag kollar mig i spegeln 24/7 när jag rider
3. Jag tycker att det är jätte kul att skriva sånt här
4. Jag äter aldrig i skolan, jag tar inte ens en tallrik
5. Jag är jätte blyg mot nya personer. Det är lixom aldrig jag som blir kompis med personer och kommer fram och snackar, det är alltid dom. 
6. Jag har aldrig sett en riktig skräckfilm, men jag skulle gärna göra det!
7. Typ alla jag känner kallar mig för Ackie.
8. Jag äter med kniv och gaffel som vänsterhänta, fast jag är högerhänt
9. Jag skämtar om ganska elaka saker hela tiden, men vissa personer tar mig på allvar och tror då att jag är jätte elak... ;)
10. Jag hade jätte svårt för att lära mig digitaltid, jag kunde den typ inte förren i 5an. DUKTIGT! 
 

12. En person som inspirerar dig

Någon som inspirerar mig är Linn Olsson. Jag tycker att hon verkar som en väldigt grym person och man får väldigt mycket inspiration av hennes blogg. 
 
 
Vilken liten bild, så ville jag ju inte ha den! xd
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: