blogglek, inlägg 8

axelinaackie.blogg.se / 10 December, 2012 - 07:50 / Allmänt

16. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Hästar är tvärt emot människor. Hästar kan aldrig ljuga eller svika. Eller asså jag vet inte, det där första lät ju bara töntigt, men det stämmer till viss del. Jag tycker bara att det är så himla roligt att rida. Det är typ som att umgås med sin kompis varje eftermiddag efter skolan, fast kompisarna är i hästformat om ni fattar. ;-)

17. En bild som gör dig lycklig
 
Detta är kanske inte en blid som gör mig lycklig, utan mer en bild som väcker minnen. SHIIT vad jag saknar sommaren när jag ser denna bilden altså, att bara kunna gå utanför dörren i t-shirt och shorts, rida barbacka till sjön och sedan galoppera upp för backarna... Tror att jag kommer dö om det inte blir sommar fort. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: