blogglek, inlägg 9

axelinaackie.blogg.se / 10 December, 2012 - 08:12 / Allmänt

18. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
Jag lyssnar nog på samma låtar hela tiden. Och jag gillar typ remixer och skrilex, fast inte FÖR mycket. Men några exempel på låtar som jag lyssnar på är:
detta är mer en vanlig låt, ingen remix
 
 
 
favoriten ;-)

19. En bild jag aldrig publicerat förut
 
HAHAHAHAH, lägger mest ut denna bilden som hämnd, eftersom att Barry skickade in en film på när jag dansade till ponnysanning! 
Slänger in en till bara för att vara elak! ;-)
omg..


Postat av: Moah Eckerlöv

Hej, har bara en fråga, vad heter skolan som du går på, & är den bra ? :)

2012-12-10 @ 14:08:30
URL: http://smeckerlov.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: