blogglek

axelinaackie.blogg.se / 15 December, 2012 - 18:46 / Allmänt

28. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
Om 20 år är jag 32, då hoppas att jag bor kanske i skåne på en fin gård med 3 stycken absolut topphästar i stallet, och 3 stycken lovande hästar. Jag ska bo nära en vän, vi ska bo i varsitt hus som står berdvid varann men ha samma stall. Jag ska ha tävlat några stora mästerskap och ha fetaste lastbilen ever. Gött liv jag kommer ha! ;-)
 
29. En outfit du aldrig skulle ha

När jag rider hemma kan jag ha på mig vad som helst, men på tävling skulle jag aldrig kunna ha på mig: tretorn stövlar, gpa-hjälm, ful kavaj och nån random väst. Och jag vet att jag har haft en GPA-hjälm, men dem är såååå fula! tur att jag har bytt upp mig lite. Och tretorn stövlarna (den gamla modellen är så sjukt fula tillsammans med gpa- hjälmarna, usch!
 
Potter gör sig vacker inför GP-ponny finalen. Miss! <3


Postat av: Annie Berggren

Har du på tal om gpa sett hjälmen GPA first lady? Helt makalöst ful är den.

2012-12-15 @ 19:54:44
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: