dagen

axelinaackie.blogg.se / 10 December, 2012 - 21:50 / Allmänt

Idag efter skolan följde jag med Clara hem, vi red på galoppbanan och jag red på Ambra. :-) Det gick mycket bra, och om jag ska beskriva henne med 3 ord så är det: frusen, pigg och söt. Hon skakade när jag hoppade upp trots att hon hade 2 täcken på sig! 
hon var väldigt pigg i början och nästan hoppade fram, men sen så lugnade hon sig och blev jätte lugn och fin och var nästan helt stilla med huvudet ;-)
 
Efter det att vi hade ridit så skev vi Clara & Ackie i snön, det blev huuur coolt som helst men det var så mörkt så att det inte gick att ta en bild på det... 
 
Sen så följde Clara med mig hem, jag bäddade åt henne jätte vackert och vi gjorde en riktigt avancerad middag, nudlar i micron. (Y) Och nu sitter Clara och drömmer att hon hoppar en MsvA på Ralle ( Ralle är hennes favorithäst) Och nu sa hon just: Nu är det prisutdelning, jag vann, 2 varv med segertäcke och bukett, jävlar vad han bockar! Clara är sick... xd 
 
redan 14 kommentarer på min och Claras lilla tävling.... COOOLT!
 
 
 


Postat av: Magdalena

Kol hest en sån vil jag okså ha!

2012-12-10 @ 21:57:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: