five truth about me

axelinaackie.blogg.se / 19 December, 2012 - 16:57 / Allmänt

stavas sannigar så på engelska? jaja ;-)
 
1. Jag är LIVRÄDD att någon ska stå utanför och kolla på mig genom fönstret när det är mörkt ute. Tex på kvällen så får jag panik när jag ska tvätta ansiktet för att jag är rädd att någon ska stå bakom mig. 
 
2. jag tycker fortförande att hästböckerna från 6-9 år är dem bästa, hahaha! 
 
3. Om jag inte äter något onyttigt på en hel dag blir jag typ nedstämd och tappar livsglädjen. Så om vi säger att jag har bestämt att äta en marabou i slutet av veckan så kan jag gå runt och vara glad för det hela veckan. (engubbesomskrattarjättemycket) Jag lever på en sockerkick
 
4. Jag hatar att åka på semester. 
 
5. Jag är en riktig kvällsduschare och kvällsmänniska. Jag duschar bara på kvällen, inte på morgonen och jag kan vara uppe hur länge som helst på kvällen, jag har dock liiite svårare att gå upp på morgonen...
 
Nu ska jag nörda pretty little liars i sisådär 3 timmar med några hembakta kolor :)
 
 
 
 
 


Postat av: Felicia

1 stämmer så bra in På mig när jag sover över hos dig och ska gå på Toa!:DHAHAHA!!

2012-12-19 @ 20:23:28
URL: http://Feliciasponny.blogg.se
Postat av: Tilda

1:an, så jävla sann !
Jag MÅSTE alltid dra ner rullgardinen när det börjar bli mörkt. Är jätterädd för att någon ska titta in....

2012-12-19 @ 21:24:49
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Tilda

Hihi, jag vet vem (vilka) som är A! :D

2012-12-19 @ 21:25:19
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: