hej !

axelinaackie.blogg.se / 15 December, 2012 - 18:34 / Allmänt

lite food-inspo här jao: 
Till middag idag ska jag äta rotfrukter i ugnen som består av rödbetor, potatis, morötter, purjolök och palsternacka. Till det blir det stekt kyckling. Till efterrätt sedan blir det massor av olika exotiska frukter. Tänkte lägga upp dem riktigt fint på ett fat och ta bilder på det sen. Jag ska andvända mig av mango, granatäpple, passionsfrukt och honungsmelon. Och sen till kvälls"mat" blir det en jädra massa halstabletter och en kopp vanilj te. Men nu när jag känner efter så känns min hals lite bättre. Jag håller fortförande på att dö när jag sväljer och jag pratar som en falsk spindel, men när jag inte sväljer gör det inte ont längre! (för tillfället iallafall.) Eller jag tar nog tillbaka det där, det för fortförande lika ont. Men det är nog på bättringsvägar hoppas jag! 
 
När jag var i stallet idag så satte jag och Felicia upp lite granris på alla boxdörrar och mamma longerade Polo och Ralle eftersom att jag inte fick rida.. :I
Man kan säga att Polo och Ralle har vintervila. Även om jag inte har tävlat på Polo så mycket så har han ju tävlat hela året med ryttaren innan, så han har en chill tid. Jag ska sätta igång honom igen när jag kommer hem från Egypten. Fattar ni, jag ska åka till Egypten! :( :( Jag hatar att vara utomlands och trots min protest under ett halvår så har mamma bokat en resa. Jag ska bara borta i 1 vecka bara som tur är. Ni kanske tycker att jag är konstig som inte vill resa utomlands, men sån är jag. ;-) 
 
Cleo fick vila idag, hon ville inte bli longerad sa hon till mig. Cleo kan nämligen prata! xd 
Och idag uppe på stallet var det lite roliga aktiviteter, bla gymkhana, och jag kunde inte vara med! buhuhuuu ! Jag och Potter hade för tusan varit oslagbara! (potter är åzum på gymkhana) är så arg! Men men, jag och Felicia ska snart annorna en showtävling som ska vara till våren. DET kommer bli årets höjdpunkt!
like a boss!
ahaha!
 
 


Postat av: Elin

Det är ju jättehärligt att vara utomlands, haha!;)

2012-12-15 @ 20:50:54
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: