Ralle <3

axelinaackie.blogg.se / 02 December, 2012 - 12:17 /

Ralle var så himla fin idag! Han var nog bäst idag om man gämför med alla andra dagar.
Jag red jätte fort, Ralle var med på noterna och jag hade verkligen en vinnartid. Jag svängde upp mot sista hindret som var en kombination, jag kom lite nära på A, så jag trodde att han skulle gå på 2 galoppsprång. Men han gick på 1 och eftersom att B var en ganska bred oxer så räckte han inte över, fick bommarna mellan frambenen och vi gick omkull.
Men som tur var så skadade sig inte Ralle den här gången vilket känns otroligt bra, jag har inte haft möjlighet att kolla till honom än, men Antonia sa att han iallafall inte var tjock i något ben och han var inte halt.
Jag däremot fick en rejäl smäll. Allt kändes som en mardröm. Precis när jag hade ramlat av så blödde jag jätte jätte mycket näsblod och hade väldigt ont i näsan. Så jag fick gå ut från banan och vila en stund på läktaren, sen så gick jag och tvättade av mig och då blev allt helt grått och jag hörde alla röster som om dom var jätte långt borta. Men det läskigaste var att jag såg ingenting. Allt bara svartna.
Sen kom min syn tillbaka igen och det kom en läkare, jag hade lite ont i huvudet och mitt öga fick sig också en smäll. :(
Men det viktigaste är att Ralle mår bra, jag ska försöka gå till stallet och kolla till honom sen, men jag kan tyvärr inte hoppa Potter, även om jag skulle nog orkat det efter att jag nu har vilat i 2 timmar, men jag vet ändå hur det kommer att gå, han kommer att riva 1 eller 2 hinder och då kommer jag bara bli besviken.
Och om allt detta inte hade hänt hade jag vunnit.
Stackars Ralle ! <3 <3

MYSIG BILD



Postat av: Tua

Aj de ser ut att ha gjort jätte ont! Hoppas det gick bra i alla fall :)

2012-12-02 @ 16:01:00
URL: http://nattstad.se/Balouu
Postat av: Emelie

fyy , tur att det inte gick värre!!

2012-12-02 @ 19:03:31
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: