ridpasset igår

axelinaackie.blogg.se / 13 December, 2012 - 12:02 / Allmänt

Igår så red jag inte fullt så länge som i förrgår. Jag red i 50 min igår. Det låg 2 bommar framme som jag red över. Och det gick MYCKET bättre igår än i förrgår! Hon dampade bara 1 gång, och med dampa menar jag att hon stannade (framför bommen) och backade. Eller det gjorde hon 2 gånger förresten. Självklart så hoppade hon över bommen, men några gånger så travade hon som en normal häst! Och eftrsom att det låg 2 bommar framme så galopperade jag över båda på en linje. Jag provade att få in så många galoppsprång som möjligt och så få galoppsprång som möjligt. Hon var jätte duktig på det! Hon tyckte nog att det var roligt också eftersom att hon gjorde några glada bocksprång efteråt, haha ;-) 
 
Ralle och Polo longerades. 
 
jag är en vampyr... typ




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: