ibland har man tur!

axelinaackie.blogg.se / 03 Februari, 2012 - 15:02 / Allmänt

r jag och Moa skulle gå till tåget och hade ungifär knappt en km kvar så kollade Moa på klockan. Det var 4 minuter tills tåget gick! Vi sprang så fort vi kunde och det var verkligen i sista minuten som vi hann för att dörrarna hade redan stängt sig så vi fick trycka på knappen... xdxd
När jag klev av tåget var mina ben väldigt slöddriga... HOHOHO!

Jag har precis gjort egna semlor! Dom blev goda!
Men snart ska vi åka till stallet och jag ska rida Pottan och Mamma ska longera Rallan.
Just det! Ralle var hos massören idag igen och hon sa att han var mycket bättre! fjuu...! ;)

här kommer lite bilder ni kanske inte har sett? :)

OJOJOJ, så snygg man var! -.-

en smutsig gris...

Mina AWESOME hunter stövlar!

AHAHHAAHHA!

Jag och min gamla knubbis. HOHOHO

HAHAHAH, goda tider! xdxdxd hur gammal kan jag ha varit? 3 kanske?? -.-

HÄR VAR HAN JU! MILLIANOOO!! hAN KÖPTE VI FRÅN dANMARK, RIKTIGT FIN PONNY MEN HAN BOCKADE AV MIG I VARENDA GALOPPFATTNING... OUUPS!

/Axelina


Postat av: Emelie :D

Snygga bilder där! :D

2012-02-05 @ 09:10:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: