Nu så.!

axelinaackie.blogg.se / 25 Februari, 2012 - 20:55 / Allmänt

Nu äntligen ska jag ta mig tid att SKRIVA ett inlägg !
Vi åkte hem ifrån kl 9, vi kom fram halv tio då man skulle fylla i en lapp och besiktiga. Sen fick man skritta runt där nere att tag. Sen fick man rida fram. Länge.
Men Potter känndes ändå mer taggad idag än i veckan. Då har han varit lite trött och så.
När det var bangångs dax så gick jag den med mamma, men alla på läktaren gjorde mig okoncentrerad och ropade hela tiden! HAHAHAH, men det var ju riktigt kul! ;) Sen tog det ju att tag innan det var min tur eftersom att jag hade start nr 8. Men när jag äntligen fick gå in på banan så känndes det coolt! Speciellt var det kul är min grymma hejjarklack ropade!! Potter var faktiskt duktig! Han är ju en väldigt tittig typ men han var ändå duktig fast han var lite spänd hela banan. Jag var felfri :)
Juste stildommaren var.......... ROLF-GÖRAN BENGTSSON!!! Det var coolt !!!

Jag fick näst högst poeng av Roffe!! det är jag riktigt glad över!

Sedan att jag inte fick något vidare bra poeng av Sylve..... xd
Jag tyckte att alla red jätte bra och dommarna sade flera gånger att det var hög klass på startfältet. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: