Är det någon mer än jag som tycker att det har varit 7kt dålig uppdatering?

axelinaackie.blogg.se / 23 Januari, 2012 - 21:56 / Allmänt

Hej igen!

Eftersom att jag inte har varit i stallet idag så känns allting meningslöst...
Men det blir väl bättre imorgon hoppas jag! Då tänkte jag beskriva lite mera utförligt hur det gått när jag red. :)

Men en grej jag är trött på är alla töntiga smilysar! :) ;) :P =D :D ;D xd XD :S ;s ;O :o <3 Så nu ska jag aldrig mer göra dom! ;)
Hängde ni med?


Jag lägger in lite favoritrepriser på bilder vettja!

Ralle, min första tävling då jag kom 2a. Du var fortförnade lite trött efter resan från Irland du gjort 2 veckor innan så du orkade inte bocka på ärovarvet! Bra minne detdär asså!

Galna Potter är ute och flyger!

Mix, min första tävling när jag kom 2a i båda klasserna på björbäcks underbara gräsbana!

Dum som jag var provade jag hackamore som funkade USELT på Mix! Men remember, jag trillade INTE av!

Mix ännu en gång. Den fräcka bilden från sjön...<3

Här var jag ganska sur för att Sharmör ville inte stå still... xd

Det var en vacker sommar dag då jag var på bättre humör än Potter bevisligen!

/Axelina






Postat av: Anonym

HAHA ÅSSÅ GÖR DUU DOM ENDÅ XDDD

2012-01-23 @ 22:01:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: