Hagar!

axelinaackie.blogg.se / 26 Januari, 2012 - 19:09 / Allmänt

Tänkte skriva lite om vilka hagar mina hästar går i  och så...
Mina hästar går alltid i stora gräshagar under hela sommaren. Men nu på vintern så står dom hos pappa där vi har stora hagar, men dom andvänds bara på sommaren. Så dom går i små rasthagar...
Mina "drömhagar" (sånna hagar jag vill att mina hästar ska gå i) ska vara ganska sora. Dom ska kunna galopera fritt och det ska vara några träd. Underlaget ska vara sand men lite gräs som sticker upp och det ska vara plant!
Dom behöver heller inte vara som fyrkanter, gärna olika former. Men det viktigaste av allt är att den inte ska vara lerig! Hatar verkligen när det är lerigt i hagarna!
Jag fick just en smart ide av en kommentar! Nu till helgen (eller imorgon) ska jag släppa pållarna i paddocken. Den är jätte stor hos pappa! :) Det kommer dom tycka är kul! Speciellt när dom får gå tillsammans!
Men nu kom jag på att Ralle inte får springa efter ryggbehandlingen... Potter förblev forever alone;)
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: