heej!"

axelinaackie.blogg.se / 03 Januari, 2012 - 18:33 / Allmänt

Potter var så sjuukt fin idag! Jag tog några skutt varav ett räcke på 110 och han var verkligen super! Han flasha sönder med bak, Som vanligt då! ;)

Jag galopperade på Ralle idag oxå. JA, han bockade. xd Mamma tog massa bilder när jag red på honom men dom blev dock inte så bra eftersom att Ralle går som en vildhäst.
Det hade kanske varit smartare att ta kort på Potter... xd
Men bilderna kommer upp idag iallafall när jag har fått internet att funka på min dator! :@@@

HAHAHAH, Antonia Kommer döda mig!! :O xd (hon har inte glasögon för er som undrar) xd

/Axelina


Postat av: Elin

Åh vad kul med ridbilder :D

2012-01-03 @ 22:02:41
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: