bra och dåligt

axelinaackie.blogg.se / 21 Juni, 2012 - 17:26 / Allmänt

jag tycker att dem har gjort om blogg.se på datorn väldigt bra! då var det bara på mobilen kvar då..... :P
 
idag red jag Cleo i paddocken, hon var himmel. Det betyder att hon var bra men kunde varit bättre, förstår ni? Jordgubbe betyder jätte bra..! Potter var jordgubbe! Jag skrittade och travade ut i skogen och gick ner Jätte långt i sjön!!! Ända till magen på honom. Snart måste jag ju rida barbacka dit och bada på riktigt!
 
Felicia och jag var precis och tag kort med Spotty och Ralle i det höga gräset! Men eftersom att blogg. se dampar på mobilen så får ni inte se dem bilderna förren appen börjar fungera igen...... -.-
 
käkade just en bajs-sur nektarin eller så var det en persika... Jag ville bara att ni skulle veta detta... xdxd
 
 
 


Postat av: Wilma Glans <3

Din blogg är grym Axelina, hoppas det går bra i ale, ska också tävla där ;DD
Vad tycker du om mina nya header ? http://wilmaglans.blogg.se

2012-06-21 @ 21:31:11
URL: http://wilmaglans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: