Dundercleo!!

axelinaackie.blogg.se / 03 Juni, 2012 - 18:20 / Allmänt

Idag så har jag:

~Provat en ponny

~det har kommit några och provridigt Gul. Hon red honom jätte bra! :)

~Hoppat riktiga hinder med cleo

~varit med Felicia

~ätit köttbullar... Haha, nä nu spårar vi ur!

Men det har varit en rolig (men kall) söndag!
RIDPASSET PÅ CLEO:
Jag började med att rida fram, ställde henne åt båda varven så att hon inte hängde sig fast i någon tygel. Sedan lite galopp, varierade mig mycket med olika övningar. Sedan gick hoppningen till såhär:
Det var en linje med 2st hinder. Och det viktiga var att jag skulle kunna få tillbaka henne emellan hindrena och inte låta det gå 37728 meter innan jag får fatt på henne. Hon hoppar gärna högt och långt över hindret och därmed landar hon långt bakom. Allt gick jätte bra och flöt på, för det mesta lyssnade hon fint.
Men det allra roligaste var att i slutet var det sista hindret 110 cm ! :) det är det högsta jag har hoppat på Cleo. :)

Du är bäst!



Postat av: Anonym

hej ska ni sälja Gul ? <3

2012-06-03 @ 21:12:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: