nu ska ni allt få veta!

axelinaackie.blogg.se / 06 Juni, 2012 - 22:00 / Allmänt

På måndag kväll/tisdag morgon nästa vecka så ska vi åka till Tyskland! Antonia ska tävla i en stad som heter Haagen. Det tar ganska lång tid att åka ända till tyskland och det gäller att göra stopp ibland (varav en övernattning) så att inte Bosse får Transportsjuka. Det ska verkligen bli roligt att premiär-sova i lastbilen !
image descriptionimage description
Vi kommer att vara borta i 7 dagar tror jag. Detta är en viktig tävling för att om det går bra för Antonia så får hon hoppa EM som går i fontambleu (frankrike) lite senare i sommar!
Men desvärre så kommer jag inte kunna ha något internet på hela den veckan = ingen bloggning :( Men jag berättar om ALLT när jag har kommit hem igen! men som sagt, vi åker ju inte förren nästa vecka så jag kan förvarna innan vi åker! ;) Om det är något du undrar om denna tävlingen så är det bara att fråga på! :D
image descriptionimage descriptionimage description
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: