rolig dag! ----- tävling imorgon!

axelinaackie.blogg.se / 28 Juni, 2012 - 23:36 / Allmänt

har haft en rolig dag med goa Nellie! :-D Hoppade ju som sagt några språng på Cleo och hon var super fin! Jack stoppade som vanligt ner hela huvudet i vattnet när vi var och badade. Han är lite underlig den dära jack! ;);)
 
Imorgon är det tävling i Ale. Hoppar en L.B och det är min fösta tävling på Cleo. Ska bli väldigt spännande! Jag tror nog inte att jag kommer att rida så fort, eller jo kanske... Det beror på hur hon känns och så... :)
Tyvärr så hittade jag inte den bruna eskadron luvan, så jag har den blåa equipe luvan och det bruna christina sports schabraket..Men jag tycker att brunt och blått är snyggt tillsammans! =)
 
Jag tror att jag rider på Potter innan vi åker för att vi lastar inte förren kl 3! ;o ;)
 
 
20120627-201700.jpg<3 <320120627-193032.jpg
20120627-160636.jpg
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: