RAAAAAAAAAAAAALLE!!!

axelinaackie.blogg.se / 22 Mars, 2012 - 20:27 / Allmänt

RALLE:

............Ja, jag kan ju börja med att berätta att när jag först skulle longera honnom innan jag satt upp (gör alltid det för hans ryggs skull) så tappade jag longeringslinan, klumpigt, jag vet! xd i alla fall så sprang han ju självklart iväg när jag hade tappat linan. Men det roligaste var ju att när han sprang iväg så hoppade han lite hinder som stod ivägen för honom där han sprang i vild galopp! haha, gulligt! Till slut stannade han. En riktig ponny kan man säga...!! ;)

Sen så hoppade jag också! Lite högre hinder så dem låg på ca 110. Han hoppade som en GUUUUD! Sån bra känsla som jag hade idag har jag nog aldrig haft. ag har ju även bytt tillbaka till det 3-delde bettet och det känns inte som någon större skillnad vilkat är bra eftersom att han funkde bra på det andra men fick skavsår av det...

POTTER:

Jag TRODDE att Prutter var på damphumör eftersom att pappa var i paddocken och han tramsar alltid och låtsas vara jätte rädd för honom.... Men han var riktigt braaa!!! Finfin like always!!



Imorgon ska jag rida ut på Potter för att hålla humöret på topp och Ralle vet jag inte än... :D

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: