(y) (y) (y)

axelinaackie.blogg.se / 25 Mars, 2012 - 14:45 / Allmänt

Nu så har jag ridit ut på 2 hästar. Bosse och Potter. Först red Antonia på Ralle och jag på Bosse. Vi red runt sjön och hästarna tyckte att det var kul! tror jag ....
Sedan så red Antonia på Gul och jag på Potter. Då hittade vi världens grymmaste (och längsta) galoppväg! Det känns som att jag kommer att rida där varje dag ! ;);) så himla bra var det! Det är också bra galoppträning för hästarna, det lutar lite uppåt hela tiden och vägen är lång. Så jag ska börj med att galoppträna ponnysarna en/två gånger i veckan.
/Axelina


Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Vart var det ? :D Uppför skogen där eller?

2012-03-25 @ 15:11:18
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: