fick 2 frågor som angår inlägget nedan, har kommer svaren!

axelinaackie.blogg.se / 16 Maj, 2012 - 22:38 / Allmänt

Min ponny Potter är en B-ponny men förra året tävlade han som C-ponny. Han är världens bästa ponny och bäst på alla sätt och vis, helt prefekt i tempramentet och är alltid snäll. Jag tror att potter är den bästa ponnyn jag någonsinn kommer att ha! <3 Potter ger en ett så starkt självförtroende då han alltid hoppar i alla lägen och gör alltid sitt bästa. han har tävlat MSV B som b och c-ponny, vunnit Ridsport ponnycup, A-final i SM. m.m Vi har ägt Potter ända sedan han var 5 år, nu är han 10.
image description
Cleo som jag nyss började sätta igång är en maxad C-ponny. Hon har varit skadad en längre tid så jag har nästan aldrig hoppat på henne. Hon är en pigg ponny som är underbar att rida på marken (om man har rätt bett i munnen på henne) då hon kan bli lite stark ibland, hon beter sig som en prinsessa och tycker inte om att bli blöt på hovarna... ;) hon är väldigt snäll i stallet och kan stå lös (för det bästa) när man borstar m.m. Vi köpte Cleo åt Antonia och nu har jag fått ta över henne och vi har ägt henne i 2 år.
image description
Lille Ralle är en liten C-ponny! Han köpte vi från Irland och har ägt honom i 10 månader. Han är en väldigt pigg ponny och gillar att hitta på hyss.. xd Ganska ouppfostrad och älskar mat, visst låter det lite som om jag berättar om en ko? haha, nejdå! Men Ralle har iaf hoppat massor av MSV A på Irland och vi provred honom faktiskt inte innan vi köpte honom! :) Ralle gillar att reda ut alla bekymmer själv, både på banan och på andra ställen..! ;)
image description

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: