Ridpassen igår

axelinaackie.blogg.se / 09 Maj, 2012 - 11:32 / Allmänt

Jag skriver kanske mest om Potter nu, men det är bara för att jag tycker att det är viktigt att man lägger focus på rätt saker innan en stor tävling.

Jag red först i paddocken i typ 15/20 min. Hade LÅG och STILLA hand. Funkar bäst så på Potter. Han kändes mycket bättre än vad han har gjort alla andra dagar. Hoppade några skutt på slutet och det kändes bra. Jag backade inte lika mycket innan hindrena som jag ofta gör, men nu känns allt muy bien inför Flyinge!

Idag ska han power walka på bandet!!



Postat av: Annie

Hej, jag undrade hur många år är du? Och vad är dina ponnysar för kategorier? :) Har nyss hittat din blogg så det skulle vara kul om du kunde skriva lite om dom! :)



Kram <3

2012-05-09 @ 16:06:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: