Ridpasset igår - Potter

axelinaackie.blogg.se / 03 Maj, 2012 - 08:15 / Allmänt

Igår hoppade jag faktiskt! Det är verkligen en grym känsla att hoppa på Potter. Han har ALDRIG stannat med mig och det tror jag inte att han kommer göra heller. :)
Men som ni säkert redan har räknat ut så var han ganska wild! Jag började med att hoppa en låg studs, sedan övergick jag till att hoppa ett räcke med travbom och så småningom kom jag i galopp. Det var väldigt viktigt att ha så mycket kontroll som det gick (altså inte så mycket) (haha) men han skötte sig fint. Efter det att jag hade hoppat räcket några gånger så hoppade jag en bana. Vet inte exakt hur högt det var, men det viktiga var inte höjden utan det viktigaste var att han skulle hålla sig någorlunda på mattan. Men det tyckte jag att han gjorde! :)

Nu ska jag åka till skolan, adjööö!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: