uteritt!

axelinaackie.blogg.se / 22 Maj, 2012 - 20:38 / Allmänt

Red en underbar uteritt på Cleo idag, shiit vad härligt det var när solen sken och alla hästarna var pigga och glada. Jag red med: Felicia, Antonia och efter ett tag kom Hanna travandes! haha! ;);)
Vi red till sjön och tillbaka, jag tror att det är sunt för alla hästar att få bli uteridna minst en gång i veckan. Allt blir mycket roligare då! Cleo plaskade glatt på i vattnet och diggade den lugna galoppen hem. Hon är så vacker min lilla prinsessa!
Innan jag red klippte jag halva Cleo... Jag tar andra halvan någon annan dag eftersom att jag idag tappade lusten att fortsätta! xdxd Men den sidan jag väl klippte blev jätte fin!
Här kommer några gamla bilder som påminner mig om <3sommarlovet<3 2011.....
jag ligger o slappar
HAHAHAHA! "HÄR ÄR PAPPA"
Ralle sover på tävlingen. :')här red jag runt på gräsmattan..... xd
där var "nåra" stycken!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: