JAG ska skapa en ny trend.

axelinaackie.blogg.se / 21 November, 2012 - 15:00 / Allmänt

Har ni sett dessa pannbanden någon gång? Vi (jag och antonia) har nu beställt 5 stycken för att jag är så sjukt trött på dom svin dyra swarovski pannbanden som ändå går sönder efter 1 minut. Jag köpte ett swarovski pannband till Potter med stora stenar i somras för 800 kronor. Och det har REDAN tappat 2 stenar. Dessa pannbanden med så sjukt dålig kvalitet borde kosta MAX 200 kr på ullared eller nåt. 
 
Så nu är jag väldigt glad att jag har hittat dessa snygga, stilrena (billiga om man gämför med swarovski) och har även bra kvalitet. 
Dom är från märket schockemülhe och kostar 350 kr. Dem är svängda i modellen vilket jag gillar väldigt mycket, och metall stenarna som sitter på kan i princip inte lossna. 
 
Som sagt så har vi beställt 5 stycken så det är dessa pannbanden ni kommer se mina hästar i framöver. Jag tycker att dom är sjukt snygga och att alla borde ta sig en tankeställare innan dom gör samma misstag som jag och kastar 3600 (alla swarovskipannband vi har haft kostar det sammanlagt) i sjön. Dom går bara sönder och blir fula till slut. 
 
 
På tal om utrustning kan jag ju berätta att jag fick en förbygel av mamma (är fortförande helt chockad) ! URSNYGG!
detta är detaljerna på sidan, nu kommer Polo glittra!
 
 


Postat av: Felicia

Dem var faktaiskt sjukt snygga! Vart kan man köpa dem? :)

2012-11-21 @ 16:27:32
Postat av: Annie Berggren

Ingen utav mina stenar har lossat än, och jag köpte mitt för ett år sedan :)
Jättesnygg förbygel! :D

2012-11-21 @ 17:28:40
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Mette

Jätte fin förbygel! Om du stryker på ett tunt lager av genomskinligt nagellack så kommer inte stenarna att ramla av! <3 funkade för mej!

2012-11-22 @ 16:05:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: