Nu är du NÄSTAN förlåten Potter

axelinaackie.blogg.se / 03 November, 2012 - 21:20 / Allmänt

Idag hra jag hunnit med mycket! 
 
Men först och framst så tar vi resultatet i SM kval 2. Det var Msv B idag och det var verkligen tur! Men det hade kunnat vara lite högre, Potter är lite mer seriös då och jag älskar att hoppa högt på honom!
Men jag var felfri idag! Tjohooo! Potter var så duktig även om jag fick hjälpa honom på varje hinder! haha nä, egentligen så gjorde jag bara det på 3-kombinationen. 
Men vi är nu vidare till A-final och står på 5 fel från igår och jag har rätt så bra stilpoäng. Ska bli spännande och se vad resultaten blir imorgon! Jag går ut som start nr 10 och det var 20 som kom till final. 
 
Och jag har kört segway! Det var sa coolt, så om någon kan betala en sisådär 80 tusen och ge en till mig så är det bara att säga till! xd 
 
Nu blir det att äta pesto-pasta och svamp i lastbilen, sean tårta till efterrätt! haha ;-)
 
Potter som 1 år, tur att han har snyggat till sig på äldre dar!
 


Postat av: Felicia

Självklart,här har du 100 tusen till och med!!:-Dxd

2012-11-03 @ 23:24:37
URL: http://feliciasponny.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: