är så tacksam...

axelinaackie.blogg.se / 11 September, 2012 - 22:02 / Allmänt

.. Över alla snälla kommentarer jag får! Ni förstår nog inte hur mycket en liten kommentar kan betyda! :)
 
Över till annat! Jag var för en stund sen ute på en powerwalk på 6,8 km. Riktigt skönt faktiskt att vara ute på en promenad. Jag hade tänkt att bli mer hälsosam. Och försöka att inte äta choklad (min drog) 24/7, inget godis förutom på lördagar ocg gärna gå ut på en promenad 3-4 ggr i veckan. Absolut inget överdrivet, men känner för att bli lite sundare helt enkelt! :) När jag kom tillbaka duschade jag och sedan kollade jag på ung och bortskämd. Inget bra program måste jag bara påpeka!
 
 


 
 
 
 Vilket är ditt favorit djur förutom hästar? Om ditt favorit djur nu är hästar vilket jag förmodar!


Postat av: Tilda

Gris ^.^
Nä skojja bara, men hund, katt osv....

2012-09-11 @ 22:50:22
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: