buenos dias!

axelinaackie.blogg.se / 14 September, 2012 - 08:14 / Allmänt

Godmorgon!
När jag vaknade idag var det ett förfärligt oväder! Men det är ganska mysigt ändå när man vet att man har ett ridhus att rida i ! :)
Idag har jag sovmorgon till halv 10, lucky me! Men jag måste ändå följa med mamma till jobbet om jag inte vill vara i skolan en timme innan.... -.- jaja, vad gör det när det är fredag? :-D Bästa dagen på veckan, inte sant? :)
 
Idag hämtar pappa oss från skolan halv 2 och jag o Antonia sover där inatt. Vi ska hjälpa till med tävligen som är imorgon! DM altså. Jag hoppar alla 3! L.A på alla. Och eftersom att tävlingen går på hemmaplan så är det en lätt match för Ralle och Cleo. Men eftersom att jag inte kan rida potter i paddocken (han får ADHD då) så vet jag inte riktigt.... haha men när jag hoppar brukar det gå bra! Faktiskt så rider jag nästan aldrig i paddocken på Potter, ridhuset och skogen brukar vara mina altenativ. ;-)
Ska bli kul att testa det nya bettet också! :)
 
Nu måste jag åka, c ya!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: