Duktiga pållar idag!

axelinaackie.blogg.se / 17 September, 2012 - 21:47 / Allmänt

Jag red Potter & Cleo i ridhuset och Ralle skrittade och travade jag ut barbacka på i skogen ca 30 min. ;-) Ralle var jätte snäll! Traskade på i bra takt hela vägen. :) 
När jag red dem andra 2 kusarna i manegen så hjälpte mamma mig och jag var väldigt seriös. Övade på min hållning som jag tycket blev lite bättre i slutet av häst nr 2 iaf! ;-) Mamma plågade mig genom att sätta ett spö bakom min rygg och igenom mina armar, dom som fattar räcker upp en hand! haha, men det blev bättre när jag hade haft mitt spö där ett tag!
Hästarna var fantastiska iallafall! Men Potter var bäst idag <3<3 
 
Ska vara bättre uppdatering imorgon, LOVAR'''''!
 
 
 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: