ensåndärfulldagidag

axelinaackie.blogg.se / 13 September, 2012 - 21:43 / Allmänt

Inte haft någon tid att blogga idag. Var i skolan till 15.00, tåget hem sedan hämtade pappa oss och vi åkte direkt till stallet. 4 hästar skulle hinnas med så det var bara att sätta igång! Red först Cleo i paddocken och hade gågg (stavning) En hjälptygel som funkar perfect på henne. Hon blir så mycket mer avslappnad med den på ! Har du en häst som går och spänner sig eller bara går med huvudet lite för högt så borde du prova en gågg! :)
Hon var iallafall jätte fin! Galopperade bättre idag än i förrgår! (y)
 
Sedan red jag ut i skogen på Wendy, hon var jätte snäll och hon uppskattade nog att bli uteriden och slippa den hemska paddocken! xd ;-) Red med Felicia och vi var borta i ca 30 min. 
 
Sen red jag Ralle i paddocken, hoppade några språng på ett räcke och han var toppen! För en gångs skull tog han av tidigare, istället för att trampa om! + i kanten där Ralle! :)
 
Sen blev det jätte mörkt, men jag travade ut på Potter en kortis. Mamma joggade med och Potter var jätte snäll like always, hade bara grimma o grimskaft förstår ni. ;-)
 
goodnight! :) 
 



Postat av: Klara

Vilken skola går du på? Haha, läste om skoljoggen och såg dator fodralen har sånna på min skola och hade också skoljoggen

2012-09-13 @ 23:11:17
URL: http://sannerholm.blogg.se
Postat av: Tilda

Använder faktiskt GOUG (Ha ha) på Shelly ibland. Bara för och få henne i en lite lägre form. Så goug rekommenderar jag starkt! :)

2012-09-14 @ 09:17:18
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: